star1984

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Snart dags att pysa..

Av Jenny Söderberg - 12 maj 2013 13:54

Uuuhhh då var det snart dags att pysa till jobbet för 6 timmars jobb, slutar ju 2 tim tidigare, så det är ju i allafall posetivt :)

Har äntligen köpt nya hörlurar så man kan lyssna på musik medans man jobbar :) Satt in ny musik i mp3 oxå så man slipper lyssna på allt gammalt man har i den.. NEJ jag orkar inte rensa den..

Längtar till kl blir 21.30, då ska jag hem o krama om mannen :) Hatar när han ska åka iväg nånstans även om det bara är för dagen..

Han finns ju inte tillgänglig :( Tänk om det skulle hända nåt imon när han är i sthlm.. Nu får vi ju hoppas att det inte gör det..


Imon är det tänkt att jag ska påbörja mitt nya liv :) Så imon blir det träning (zumba o promenixer), tänkte jag skulle börja med det till en början, sen så är det tänkt att jag ska palla mig bort till gymmet.. Ska köpa mig ett par hantlar med olika vikter så man kan börja träna armarna medans jag träna min zumba :))


Nähe nu är det dags att byta om o åka..


så tjingeling på er..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Söderberg - 21 maj 2013 23:03

Uuuuhhhh vilken glädje dödare!!! Såhär många timmar jobbar man på ett liv. Om man börjar jobba vid 19-20 ålder. Så skit många timmar kvar!!...

Av Jenny Söderberg - 21 maj 2013 12:08

Ja här har det vart dött i några dagar. Har varken haft tid lr lust att blogga. Igår testade jag på plankan o jag kan säga att jag höll på att dö hahaha. Svårare än vad jag hade väntat mig. Mitt humör är upp o ned kan jag säga. Känslorna åker...

Av Jenny Söderberg - 18 maj 2013 22:58

Den nya filmen är verkligen seg!!! Lr så är det jag som är dunder seg i huvudet för att kunna hänga med. Kanske få ge den en chans till imon lr nästan helg :/...

Av Jenny Söderberg - 18 maj 2013 20:49

Idag så var jag nere i jkpg o köpte en super bra karda till Tindra.. Hon fäller så in i.. Så köpte en karda som ska ta bort under ullen o det kan jag verkligen lova att den gjorde.. Så 2-3 ggr till med den så är allt borta.. Fick nog bort hal...

Av Jenny Söderberg - 18 maj 2013 11:02

Blev rekomenderad att göra Plankan av en kompis igår för att bli av med putmagen. Så det ska jag testa på. Plankan är oväntat tuff och därför räcker det att bli liggande i tre gånger en till tre minuter. För de allra flesta är det svårt att b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards