star1984

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Jenny Söderberg - 14 maj 2013 23:36

Jaha dagen har vart sådär på jobbet :/ Huvudvärk ifrån helvetet :(
En arbetskamrat sa upp sig idag.
Asså hade inte mitt liv sett ut som den gör idag så hade jag nog gjort det för länge sedan tyvärr!!!
Men fundera allvarligt på att be om en förflyttning ut till v-ryd on det finns nån plats här. Ska ta en stark funderare på det. Jag vill verkligen ha andra arbetstider o det kan inte mitt jobb ge mig :(
Trivs så in i attan med mina arbetskamrater. Så det vore surt att lämna dom oxå. Är så kluven om allt det där. Eller ska jag ge det en ärlig chans till.
Jag vet innerst inne hur det kommer sluta ändå, så varför lägga ner en massa tid till att tänka?!?

Nähe ska göra ett försök att sova med huvudvärken, det släpper ju inte ens med värktabletter o så får man hoppas på en bättre dag imon.

Godnatt på er alla där ute. Kramis <3

Av Jenny Söderberg - 14 maj 2013 12:40

Verkligen på tiden att kommunen sopa upp gator o trottoarer.
Under vinter blir vissa hundägare väldigt lata o plockar inte upp efter hunden om den sätter sig i nån snö driva. Hmmm precis som det försvinner liksom.
Jag har själv hund o jag plockar alltid upp efter henne såvidare vi inte går i skogen på nån stig där vissa rider sina hästar då kan jag tycka att det inte finns nån mening att plocka upp efter henne om hon då inte sätter sig mitt i stigen förstås. Är dock inte så kul o se allt när snön smälter bort o det är ABSOLUT inte kul att trappa i det.
Så till alla hundägare där ute: PLOCKA UPP EFTER ER/ERA HUNDAR!!!!

Av Jenny Söderberg - 14 maj 2013 11:56

Lite ego trippad idag hehehe.

Av Jenny Söderberg - 14 maj 2013 11:25

Då är håret o sminket klart, så då är man redo för en ny arbetsdag.

Av Jenny Söderberg - 14 maj 2013 10:12

Nu får det bli lite Bruno Mars o varva ner efter träningen, o självklart en dusch :))

Fixa till sig lite o gå ut med vovven innan det är dags att åka till jobbet...

Av Jenny Söderberg - 14 maj 2013 09:37

 

Av Jenny Söderberg - 14 maj 2013 08:17

Söker ny träningsmusik..Ta gärna imot tips om alla olika sortes musik som kan få en extra taggad till att träna..

Av Jenny Söderberg - 14 maj 2013 07:44

Jaha då var det en ny dag.
Tommy väckte mig idag oxå då jag inte hörde alarmen idag heller :/
Sitter här i Rasmus säng med en kopp kaffe o kollar på barnprogram :))
När jag har lämnat han i skolan så ska träna lite är det tänkt, men först en promenix med Tindra så man piggna till lite.
Ont i hela kroppen idag så får träna lugnt plus att jag har fått hosta o blivit lite förkyld o då ska man ju inte träna. Men måste komma igång med det trots allt.
Åker ju snart ner till Ullared så då måste ju man komma i form till nya kläder :))

Nähe nu ska jag avrunda här så Rasmus får på sig kläderna innan det är försent.

Kram på er.

Mysapa <3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards