star1984

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Dött!!!

Av Jenny Söderberg - 21 maj 2013 12:08

Ja här har det vart dött i några dagar. Har varken haft tid lr lust att blogga.

Igår testade jag på plankan o jag kan säga att jag höll på att dö hahaha. Svårare än vad jag hade väntat mig.

Mitt humör är upp o ned kan jag säga. Känslorna åker bergodalbana :/ Men kanske beror på kosten o träningen. Pressa mig hårt nu. Kan bli så frustrerad så jag står o lipa till slut.
Folk undrar nog vad jag sysslar med, ena stunden glad o retlig på ett skojigt sätt, ens sek så är jag en bitterfitta rent ut sagt.

Tänkte ju börja med shake i 14 dagar men jag hoppade den tanken ganska fort, så nu blir det en massa sallad,frukt o träning o motion som gäller!!!

På lördag blir det Ullared/Halmstad som står på schemat :))

Nähe dags att bege sig till jobbet. Tackade jag till en grej igår som jag ska jobba med denna vecka, så då får jag börja tidigare o igentligen sluta tidigare, men passar på att spara ihop lite komp :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Söderberg - 21 maj 2013 23:03

Uuuuhhhh vilken glädje dödare!!! Såhär många timmar jobbar man på ett liv. Om man börjar jobba vid 19-20 ålder. Så skit många timmar kvar!!...

Av Jenny Söderberg - 18 maj 2013 22:58

Den nya filmen är verkligen seg!!! Lr så är det jag som är dunder seg i huvudet för att kunna hänga med. Kanske få ge den en chans till imon lr nästan helg :/...

Av Jenny Söderberg - 18 maj 2013 20:49

Idag så var jag nere i jkpg o köpte en super bra karda till Tindra.. Hon fäller så in i.. Så köpte en karda som ska ta bort under ullen o det kan jag verkligen lova att den gjorde.. Så 2-3 ggr till med den så är allt borta.. Fick nog bort hal...

Av Jenny Söderberg - 18 maj 2013 11:02

Blev rekomenderad att göra Plankan av en kompis igår för att bli av med putmagen. Så det ska jag testa på. Plankan är oväntat tuff och därför räcker det att bli liggande i tre gånger en till tre minuter. För de allra flesta är det svårt att b...

Av Jenny Söderberg - 18 maj 2013 10:43

Fick sovmorgon idag :)) Inte ofta det händer. Men till 9:30 fick man sova :O. Så nu har man fått i sig lite frukost o kaffe. Fil o hemma gjord müsli med havre,nötter,torkad banan o hasselnötter. O så melon på sidan om nom nom. Då får vi se vad d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards