star1984

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Jenny Söderberg - 15 maj 2013 23:55

Så nu slipper ni mig. Godnatt på er o sov sött <3

Av Jenny Söderberg - 15 maj 2013 23:28

Då var det dags för sängen för min del.
Hoppas man får sova utan att nån försöker slita av mig mitt hår :/ Det var nog det värsta jag upplevt förutom att ramla ur sängen som jag upplevde för några dagar sedan.

Imon så står det träning på schemat :)) då ska man skaka rumpan mohahahaha.

Tjingeling på er <3

Av Jenny Söderberg - 15 maj 2013 12:06

..... Nooooo..

Hur kan en person säga att man känner mig jätte väl?

Nejdu du vet inte ens vem jag är..

Visst vi har träffats ett antal ggr.. Men då känner man ju inte en person jätte väl..

O sen att säga det för att låta bra hahaha.

Vet ju inget om mig mer än vad du har hört!!

Du har ju inte ens tagit dig tid att lära känna mig, det ända du gör när du varit här är ju att sitta med din jävla mobil, o sitta o tro att du är sååååå mkt bättre än alla andra..

Hmmm vet inte ens om jag vill lära känna dig efter allt du/ni ställt till med...


Ja det finns puckon till allt...

Av Jenny Söderberg - 15 maj 2013 11:52

... Jupp det börjar nog bli dags för ett sådant :/

Usch vad jag hatar tandläkaren, men måste verkligen gå dit, just nu lider jag av tandvärk :( Har så jäkla ont så det satt sig i huvdet, känns som huvudet ska gå av..

Det som hjälper för stunden är när jag borsta tänderna, men kan la inte gå runt med en tanborste i käften hela dagen hehe..

Hoppas det gå över snart, annars är det bara att samla mod o ringa tandläkaren, fast igentligen så borde jag ringa dit ändå...

Så jag får helt enkelt ta o bestämma mig för att göra det imon när jag lämnat lillkillen i skolan..

Dags att bli fattig..

Har hört om den där tandlförsäkringen..Hmmm hur funkar den då?

Kan man skaffa ett sånt bara sådär lr måste jag bli undersökt av en tandläkare först? Nån som vet?


Ska sluta klaga nu..

Ut med vovven, sen så måste jag hämta Rasmus ifrån skolan då det inte är nåt fritids, sen åka i all hast till jobbet för möta upp Rasmus farmor som ska ha han i eftermiddag tills pappa sluta..



Av Jenny Söderberg - 15 maj 2013 07:17

Är det normalt för årstiden med väldigt låga plusgrader?!? Jag menar igår när jag kom hem så visade ute tempraturen på 1+. Satt i bilen o önskade att det inte skulle börja regna under natten för då är det la vitt på morgonen när man vaknar. Nu är det bara 5+ ute.
När ska sommar värmen komma?!?
Det är ju mitten av maj.
Men o andra sidor så kanske man får ett toppen väder under semestern :P Vågar inte hoppas för mkt.

Nähe mera kaffe för min del. Brukar inte dricka såhär mkt kaffe på morgonen, men måste verkligen vakna till lite.
Huvudvärken börjar släppa o i munnen är det bättre oxå, men har inte gått över helt ännu, så man får hoppas att det gör det under dagen. Orkar inte ha en kväll till som den jag hade igår. Allt blir ju så himla tråkigt då.

Av Jenny Söderberg - 15 maj 2013 07:04

Godmorgon allihopa :))
Denna natt har vart hemsk rent ut sagt.
Haft så ont i huvudet så det har satt sig i käken :/ Plus att Tommy har nig sovit oroligt i natt, flängt runt i sängen.
Så vid 5:00 så gav jag upp.
Gick upp o satte på kaffe.
Tommy var o köpte värktabletter till mig, så himla guldvärt. Så när jag lämnat Rasmus i skolan så blir det att gå hem o lägga sig.
Tommy skull fixa nåt att äta sen så jag få sova innan jobbet :) Längtar till sängen. Men längtar ännu mera till helgen, men tyvärr 3 dagar kvar tills dess :( Cheferna har ju fått för sig att vi ska jobba på fredag, men aja är ju lediga söndag :)) Att vara hemma en söndag är såååååååå underbart.
Ska mysa som in i tusan med Rasmus o Tommy. Saknar dom nåt otroligt mkt. Får inte träffa dom så mkt som man själv vill.
2 månader kvar till det är semester :) Känns ganska långt bort, men är nog snart där.

Nähe dags att få upp Rasmus ur sängen. Väckte han redan vid 6:30 men icke sa nicke att han har gått upp.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards